Skip to main content

kenangan kau dan aku


tngah sbok scrool name blogger tady . aku nmpak nme blog dy bkan satu tapi 3 . rase cm lwak pon hade sbb aku dha delete smua post aku ngan dia . but bila aku tkan nme tuh hade plak smua post2 dy . tetibe rase nk nges pun hade . but most of the post adalah tntang gurlfie lame dy bkan aku pons . ahaks >.< . stiap pertemuan pasty bawa kebaikan mcm aku ngan dy . sebab dy aku blaja masak , blaja jadi mtang , blja mnerima hakikat . dy buat aku rasa rindu , kcewa , mara and most important things dy buad aku kne sihir . opp opp bkan dy , pompuan yg minat kat dy lha . same lha mcm aku kene ngan dani dlu . minah tu buad aku bnci dani dngan hntar ' benda' kat aku . ALHAMDULILLAH , aku ada kwan yg sembuhkan aku . kalu nak ckap lha . aku bagi je dani uh . selagy dy bkan suami aku , kau nk hambek , hambek lha . ahaks . but now dy dha jdi tunang aku . so jgan kcau dy eh . hahha . ckp cm tutt je aku nyh . yg pnting skang , aku simpan kenangan kite elok2 dlam kotak yg kau bgy tuh . smua kesakitan aku dha report kat mr.boroi so dat pasnyh aku tak rase ape ble aku tngok kau . yup aku amek mase yg lame tuk recovery tpi taklah selama ngan dani tuh . and jyeahhh . aku dha blajar mnghargai orang yg sygkn aku . aku tak konkong diorang . aku tkde rase jealous2 . and yg pnting aku tak amek port pun lam hal diorang . terserah diorang lha hah . yg pasty bile smpai jodoh aku , aku kahwin dn bhagia . tk perlu bercinta 8 thun tpi kwen 8 blan ja kn ? so aku nak bcinta lpas kahwin . what ?? kau nk join aku ? no prob lha syg . meh sini duk sblah aku . hahha

to be ended now ...

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei