Skip to main content

Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak







Giveaway Saya Sayang Malaysia








Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..


Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia







1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"


2. Copy and Paste Code entry giveaway


3. Follow dan Like fanpage Sponser


AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha



4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana malaysia adalah tempat kelahiran saya , tempat di mana saya membesar menghadapi cabaran , suka duka dan pengalaman yang telah mendewasakan saya . terima kasih malaysia kerana telah menjadi negara yang aman walaupun didiami pelbagai kaum . terima kasih kerana membenarkanku membesar di negara yang aman tanpa perang . TERIMA KASIH MALAYSIA


Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

Comments

AbgferOz said…
mekaceh sudi juin.. jangan lupe follow dan like sponser :)
Miss Anonymous said…
Singgah sini sambil isi tabung,
Dari segmen yang sama,
Giveaway Saya Sayang Malaysia - JiwarOsak
Jemput join contest ini kalau tak keberatan,
September Giveaway By KasihLestariAbadi
Wanie Seuk said…
hye jom join http://wanieseuk.blogspot.com/2013/10/cosmic-giveaway-by-le-awesome-trio.html

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei