Skip to main content

bukan dia tapi aku


Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan untuk disakiti

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar dari cintanya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku

Begitu burukkah ini
Hingga ku harus mengalah

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku cintaku
Lebih besar dari benciku lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan
Jangan dia jangan dia
Jangan dia jangan dia cukup aku

Jangan dia jangan dia cukup aku
Jangan dia

love can fade , person can change , people break up then fall in love again but the pain remain in the heart no matter what you do to get rid of it . i admit its hard to see people you in love badly goes to someone else . you know how hurt it is ? too much scar left . even someone else try to fix it . it wouldn't be the same . it just like a broken glass , no matter how hard you try to glue it back together . it will not look as same as it before it broke . they say if you truly love someone , let they go . if they come back it means they love you . if don't , let they be happy with their couple . people are blind to know whether it is true love or fake love .

like a quote says :

never enjoy hurting the one that love you the most
they can bear the pain you gives
but
you can't bare if they reduce love for you

behind my smile is hurting heart
behind my laugh , i'm falling apart
look closely at me and you will see the person i am
isn't me

nothing hurts more
than realizing he meant everything to you
but
you meant nothing to him

it only take a few seconds to hurt people you love
and it can take years to heal

i'm going to smile like nothing is wrong
talk like everything is perfect
act like it's all a dream
and pretend it's not hurting me
but never go back into an old love
no matter how strong it is because
it's like reading the same book over and over 
when you already know how it's gonna end


Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei