Skip to main content

GIVEAWAY PERTAMA by FARAH SANUSI

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJTmelXpocis6z47Y5TiaCiYtkddpkbCLrUzDNHCVYsTJftXClbFsgQNRhUSJOYTdyeZJttyNDUqaw76cJLob4eWLJvqUdzo24B-CUgWfuiMQbuV4YXyHfKnqF-EFH58-uE1Y9lavj5_Hf/s1600/GA+OGOS.jpg 
 
tekan banner untuk join

tarikh tamat 31 ogos

Comments

najiahs said…
singgah dan slm perkenalan.Semoga berjaya
Farah Sanusi said…
Tahniah kerana terpilih sebagai pemenang Giveaway Pertama by Farah Sanusi.
Sila emailkan detail anda ke farahfarhanams@gmail.com. Hadiah yang tidak dituntut selama sebulan selepas tamat GA akan dibatalkan.

Nama:
Alamat:
No.tel:
Nama blog:

http://www.farahsanusi.com/2016/09/giveaway-pertama-tamat-senarai-pemenang.html
www.farahsanusi.com

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei