Skip to main content

kematian .


Temuduga Terbuka Buat Semua BAKAL CALON JENAZAH !! SEMUA AKAN DIKEHENDAKI HADIR TANPA SEBARANG PENGECUALIAN!! TEMUDUGA TERBUKA : Buat Semua Manusia MESEJ : Sebagai Calon Jenazah KEKOSONGAN JAWATAN : 1. Ahli Syurga Dari Awal. 2. Ahli Neraka Dari Awal. 3. Ahli Neraka Sementara Kemudian Akan Dilantik Jadi Ahli Syurga. EMPAT GANJARAN LUMAYAN (khas untuk jawatan 1) : 1. Nikmat kubur. 2. Perlindungan di Padang Mahsyar. 3. Keselamatan Meniti Titian Sirat. 4. Syurga yang kekal abadi. TARIKH TEMUDUGA : Bila-bila masa bermula di saat membaca lampiran ini. LOKASI TEMUDUGA : Di dalam kubur ( alam barzakh ) KELAYAKAN : 1. Tidak perlu membawa apa-apa sijil, pingat, kad kredit dan sebagainya. 2. Tidak perlu membawa wang, harta, emas dan harta yang telah anda kumpul. 3. Tidak perlu berupa paras yang cantik/segak. 4. Sila bawa dokumen asal seperti Iman dan Amal, serta sedekah jariah sebagai sokongan PANEL : Mungkar dan Nakir CARA MEMOHON : Anda cuma perlu menunggu penjemput yang berkaliber untuk menjemput anda. Ia akan menjemput anda pada bila-bila masa saja (mungkin sekejap lagi). Ia akan berlembut kepada orang-orang tertentu dan akan bengis kepada orang-orang tertentu. Ia diberi nama Izrail. # MUHASABAH DIRI...ALLAHURABBI..

ya ALLAH , mungkin ajalku akn tiba bila-2 masa ja . sekurang-2 nya brikanlah aku masa bertaubat kpadamu YA ALLAH . =)

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei