Skip to main content

khas buad sahabat


kehadapan sahabatku ,

hai awak semua ! maaflah , tak bole nak listkan semua nama2 awak . ramai sngat kwan2 saya yg super awesome . laki ke perempuan ke . yang rapat ramai sngat . awak2 terima kasih sbb sudi jadi sahabat saya walaupun saya nih agak moody . first impression awak kat saya ialah sy sombong kan ? sy tak sombong , sy nih pmalu kuasa infinity . Hahaha . saya Cuma boleh buat lawak or mesra ngan orang yg betol rapat jaa . so , bgi yg just kwan , msty nmpak berbeza kn . kalau lam fb chat bukan main , tapi bila jmpa , tak ckap apa . tu mknanya awk kwan biasa . sbb kalau betol sy rapat , lam fb sy gila kat luar double gila lah jwapannya . terima kasih sbb jadi sahabat sejati yg selalu tolong buat sy gembira taktala saya kecewa , sedih atau merana . awak tak tahu betapa bermaknanya semua tuh buad saya .

kepada janatul dan ainun and kwan baik hmpa dua tuh , aku minta maaf sebab aku snggup pinggirkan hampa smua sbb nk pertahankan joe dulu . aku snggup gaduh ngan hmpa , snggup tak smbang ngan hampa sbb cinta aku yg tersangat agung untuk dia . sangatlah kn . puihhh . hahah . but thanks sbb baik balik ngan aku , even bila aku putus ngan dia , hmpa yg aku pinggirlah yang mai pujuk aku balik kn . thanks ampa . aku sayang ampa walaupun aku selalu touching kuat ngan ampa kan?

Andai satu hari nanty aku menghilangkan diri dn hmpa dpat brita yang aku dah takda , aku tamau hampa nges . buruk tau dak kalao nges *tahan sebak*. Aku nak hmpa datang kubur aku , doakan aku , bacakan yaasin untuk aku . if pasnyh ampa nges , aku takda nk lapkn air mta ampa , aku tak bole buat hmpa bhagia . pasnyh hmpa tak payah nk susah2 pujuk aku sebab aku takkan merajuk dengan hampa lagi dha . hampa takan dengar ketawa aku yg annoying , senyuman aku yg tak comel nieh . tapi aku harap walaupun aku nyh jahat , hmpa akan ingat aku walaupun aku dha mati . aku nak hampa tau , persahabatan aku takan pernah terputus walaupun roh aku dha keluar dari jasad aku . hampa tetap kwan aku dunia akhirat . aku rasa bertuah sngad sbb dpat kenal ngan hmpa . skrang aku sedar , kadang2 kita lebih rapat ngan kwan berbanding keluarga kn ? pasnieh kita smua akan bawa haluan masing2 dha kan ? aku harap kita takan terputus persahabatan nyh . walaupun jauh dimata , dekat di hati . 

So , aku nak minta maaf ikhlas dari hati nieh kalau aku pernah


  • Sakitkan hati
  • Marah ampa
  • Maki hampa
  • Kutuk hampa
  • Mengata hampa
  • Cakap belakang pasai hampa


*semua maksud sama ja*
If hampa terasa dgan teguran aku tuh , aku minta maaf . aku takkan tegor kalau bukan sbb aku sayang hmpa . walaupun lepas nieh , kita semua akan bwa haluan masing2 . hmpa jgn pernah lupakan aku tau . ingat lha budak nieh , budak yg gila nieh okay

Ikhlas ,
Maisarah aisya

p/s : kejap saya kejap aku . bhahah . soriee meyy syang2

nak aku senaraikan jugak nama kwan baik aku ? do add and follow them kayh . tetibe plak aku nyh

AQEELA RASHEEQA 

AINI AMIRAH 

NUR AZLIN 

NUR JANATUL LIANA
 FB

NUR HAZIRAH 

AINUN NAJIHAH 

HANIS WAHIDAH 

SITI RAHIMAH 

NURUL NAJIHAH
 FB | TWITTER

NOORSOBIROH 

NUR ADIRAH

NURUL HAFIZA 

NUR ASHIKIN 

FARAH NASHA


HANIS HAMIZA 

BIELA

for lelaki pula

AMIR

UMAR

BOY 

AZELI 

AJMAL

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei