Skip to main content

thanks awak


Saya tahu awk bersusah payah nk luahkn perasaan saya . tapi tolong lah hormat sy , bagilah sy smpan kenangan tuh dgan dia walaupun sy akn trluka stiap kali mengingatnya . sya Cuma dha penat menangis , awk tao btapa pnatnya saya ? tak , awk Cuma tau yg sy kne nges untuk lupakan masalah saya . awk , nges bukan jalan penyelesaian . stiap kali kite ckap , mesty sy nges . awk hati sy retak stiap kali sy nges . tolong jgan hancurkan hati saya . saya nak kenangan tuh tersimpan lam hati sya . awak tahu keadaan diri saya . awak tahu saya ada tekanan lam hidup sekarang nyh kn ? saya tahu awk cemburu , saya boleh nmpak sngad lam diri awak . Cuma saya taknak terluka lagi bila sy trima awak . saya taknak terluka bila sy jatuh cinta . saya tahu btapa pedihnya . awak pandanglah mata sy , hnya org yg betol cintakan sy thu ape mkna mata tuu . dn hnya dia sorang ja yg dpat baca . hnya dia paham perubahan emosi sy . awak tak knal sy betol2 lagi awk . saya minta maaf , walau ape pon terjadi , awk tetap sahabat sy . saya tak mungkin akan terime sesiapa lam mase terdekat . sesungguhnya hati sy dha tertutup rapat . awak buadlah ape pon , pintu tu takkan pernah terbuka kcuali untok suami saya .

Awak , kalau umur saya tak panjang . saya nak awak tahu , saya bertuah dapat kenal awk . awak mmg baik dan mendesak . hahha . maaf kalau lepas nih saya jarang mesej atau call awak , saya mmg sayang awak , awak kwan baek saya . saya taknak nangis lagi dn sebab tuh sy kan jarakkn hubungan dengan awak . maaf ya awak . saya harap awk dipertemukan dengan gadis yg mmpu mencintai dan menyayangi awk . maaf , saya mungkin takkan jadi gadis tu . terima kasih untuk selama ny . sebab bagi sy smngat , bagi sy gmbira . doakan saya berjaya dalam hidup .

Cinta boleh datang dan pergi tapi persahabatan yg suci sukar dicari mahupun diganti . kekalkan lah persahabatn kita nyh ya awak selagi awak mmpu . cuba paham lagu nyh . lagu nyh sama ngan kisah sy

Kareema ramli – pengajaran terpenting

bila ku merenungi
saat2 indah terakhir
air mata mengalir
berakhirlah sebuah mimpi

ku cuba tabahkan diri
namun ku tlah disakiti
hati berasa pedih
penuh perasaan benci

ku berterima kasih
atas kenangan sedih
yg mengajar ku erti hidup ini
kekesalan tiada bermakna lagi
maafkanlah diri ini

setelah waktu berlalu
ku mula memikir ku bingung
kemana hala tujuku
dengan dendam yg tak menentu
laluku tabahkan diri
meskipun ku disakiti
kiniku bisa berdiri
tiada lagi pun bersedih

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei