Skip to main content

Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com


Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com


pertama kali buka laman web dia . rasa terkejut sangat . cuba korang tengok bawah





life is short , have an affair ???? menggalakkan zina , boleh memusnahkan hubungan suami isteri . allahuakhbar . kewujudan laman web ini hanya akan menambahkan penzinaan . bertambahlah dosa kita . kita semestinya sebagai manusia walaupun kita tak mampu memberhentikan laman web itu dari terus diguna . sekurang-kurangnya kita boleh melarang mereka dari turut serta aktiviti yang sememangnya hina di sisi islam , apatah lagi muda mudi , darah tengah panas . mereka hanya fikir untuk berseronok , bila dah timbul masalah . mula nak salahkan orang lain . sememangnya saya support blogger hasrul hassan . di zaman yang serba canggih ni saya dapat lihat golongan umur yang sama dengan saya malah lebih muda bangga menunjukkan mereka melakukan zina secara terang-terangan . dengan adanya laman web ni , maka bakal bertambahlah masalah sosial bukan sahaja buat yang tidak berkahwin . yang sudah berkahwin pasti lebih teruk akibatnya .
mohon kerajaan malaysia mengambil langkah inisiatif untuk block laman web tersebut seperti laman-laman porno yang telah disekat . hidup kita bukan sahaja golongan muda mudi malah yang lebih tua juga terlalu bergantung dengan media sosial sehingga perkara yang buruk pun  kita turut serta melalukannya .

semoga ALLAH pelihara akidah kita dan semoga kita dijauhi dari perkara-perkara yang dimurkai oleh ALLAH S.W.T .

amin

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei