Skip to main content

be a novelist ? bole ke


hai2 . lame tak mengupdate blog kn . hahha . sy bkan lha blogger famous yg ada rmai follower kan . tak ramai pun yg baca blog sy . kn-3 ? slalunya , blog yg ada ramai follower nyh sbb diowang ada tutorial sendiri kn ? blog sy tadea . sy pndai mnulis ja . tak pndai nk mencantikkan blog nyh . menghias bagai nyh mmg tak reti ar . bab mnulis aku laju lhaa . tapi takda lha buad crita touching-2 ka , patriotik ka . smua nyh cita sal diri aku ja . cerita cinta aku , pelajaran aku , life aku . nk suruh aku buad review sal novel yg aku baca ka ? kalo ada mood bole lha buad . now move on to my pelajaran okayh . nk jadi journalism bole . scara am nya ak minat gila mnulis . so takpe kn? Bole jgak jdi pembaca brita or pnulis skrip . penulis skrip ???? hahah . mlwak ja . kang ramai produser kjar aku plak . well , dalam otak aku nyh . aku dha karang satu novel . err lam otak kayh bkn laptop . nak synopsis dy ke ? aku tak try tulis ja . nama watak ? pon taktao . pkai nma dy jea lha .
nyh synopsis dia . cerita dia hampa karang sndiri kayh

heroin : maisya darwisy
hero : syed fashwir hakimi

maisya darwisy atau lebih senang dikenali sbgai  maisya . berkenalan dgan seseorang jejaka di laman social mengubah hidupnya . pertama kali merasai sakitnya rindu , indahnya cinta , manisnya sayang . di saat dia dikejutkan ngan masalah kesihatan . sang putera dtang untuk mmbawa kesakitannya pergi . tapi satu peristiwa telah mngubahnya . rasa sayang bertukar mnjadi benci . disebabkan satu ikatan janji . maisya terpksa menunaikan janjinya .mampukah sang putera tros mmpertahankn cintanya yg dikatakan tulus itu . Mampukah maisya bertahan dengan sakitnya itu .

how was it ? terok kn . bhahah . muda agy . next time buad lagy

if tak berjaya sbgai novelist yg buad buku . bole ja aku bg org baca kat blog aku . kesudahan dia kna beli nvel jgak . pon bole kn ? haha . klha . nk perah otak buad bab 1 nvel

Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei