Skip to main content

throwback 2014


well i can considered this might be the worst years. The most up and down years.
boleh score cemerlang masa sem 1 dan jatuh teruk masa sem 2.
kehilangan orang yang tersayang iaitu uncle ilham. orang yang bagi semangat kat aku suruh teruskan dalam komunikasi ni even ramai tak bagi aku masuk sebab katanya kena pandai bergaya dan aku ni hodoh*pffft bertudung pun ada gaya bukan pakai plastik sampah atas kepala. tak makeup tebal pun tak ada masalah . pergi sana nak study bukan menggedik. open sikit fikiran*.

Rasa macam diri ni sampah sangat sebab tak dapat score masa sem dua, rasa macam dah kecewakan ibu bapa when ada orang yang lagi teruk sedang ber happy dengan result. bersyukur dengan rezeki ALLAH, masing2 ada rezekinya. paling tak suka bila orang cakap kita patutnya lagi pandai sebab ada masa nak study sedangkan diorang gaduh dengan pakwe. yelah memang korang gaduh jerit2 pastu call aku suruh pujuk makwe tu memang tak gangu aku . aahh tak ganggu pun, mohon di tahun ini bagi saya ruang, masa dan sedikit kesunyian untuk belajar ya sebab saya mudah terganggu tambah2 bila sorang study sorang lagi menyanyi untuk pakwe ya.

untuk semester 3 ni, harap sangat tak ada drama2 air mata lagi sebab dah penat terluka sebab kebodohan orang lain. so let this 2015 full of laughter than tears because i could not bear any sadness more .

2014 bawalah air mata kami bersamamu, tinggalkan semua kesedihan disana. semoga kegembiraan menanti.

ASSALAMUALAIKUM 2015, semoga tahun ini lebih bahagia, negaraku lebih aman dan bersatu tanpa politik menjadi penghalang, semoga ibu bapaku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta bahagia. Semoga ALLAH kuatkan semangat mereka yang kehilangan orang tersayang dan tabahkanlah mhati mangsa mangsa banjir itu. semoga rakanku gembira di samping tersayang dan memnuhi tanggungjawab sebagai anak yang soleh dan solehah dan semoga semester tiga nanti berakhir dengan penuh kegembiraan .




Comments

Popular posts from this blog

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli Eraz Fadli mengajak semua blogger untuk join  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 8.30 pagi hingga 11.59 malam ini sahaja.. Top Refferal akan mendapat sesuatu daripada  Eraz Fadli ..  Syarat : - Follow blog Eraz Fadli   , dan like Page E'raz Fadli .. Buat tajuk entri  Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli .. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen.. # Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini  Eraz Fadli  kreditkan kepada blogger Mia Liana .. 

segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83

akak nao mei buad first segmen dy , nak join tekan banner tuh . syarat2 dia memang senang gila . cik akak thank sebab buad awal , hehhe . sayang cik akak sngat2 . so jomlah ramai2 meriahkan segmen cik akak yg comel nyh =)

MEGA GIVEAWAY by DJH

hye awak2 . jom join segmen nyh . segmen nyh awesome oo kite tag  senorita bahrain and nao mei